30.12.2008

kjærlighetvel

Hendene dine må være bra, og du må være høyere enn meg. Du må erte meg masse, men fremdeles være den snilleste personen jeg noen gang har møtt. Du må ha glimt i øyet, og tørre å si hva du tenker i blant. Du må være voksen, men samtidig barnslig. Du må kunne le av deg selv. Du må tåle at jeg erter deg. Du må ikke bli redd hvis jeg gråter. Du må tro på deg selv så godt du kan. Du må lukte godt. Du må synes det er greit at jeg slår deg hvis du snorke

Vil dere se det søteste bildet av meg og James?
Han er helt oppslukt i meg, er dere ikke det eller?




5 kommentarer:

  1. Du vet forresten at det bildet der heter "Henrikmariealexanderliten"

    SvarSlett
  2. haha.. faen så tragisk du er... Du skjønner det ikke funker å late som du er en av norges mest kjente bloggere??? idiot ass..

    SvarSlett
  3. SKJØNNER IKKE DERE AT VEDKOMMENE HELLER IKKE _PRØVER_ Å LATE SOM HAN/HUN ER EN AV NORGES MEST KJENTE BLOGGERE?? Dette er jo bare morsomt.. Hahaha

    SvarSlett
  4. Du er faen taaaaper

    SvarSlett
  5. hoho, syns dette var litt morsomt jeg:P selvfølgelig litt tragisk, men morsomt på en tragisk måte^^

    SvarSlett

Hey søtnoser, legg igjen en koselig melding da vel.