31.12.2008


I'm a princess

19 kommentarer:

  1. Du er ikke marie amanda!! Jævlig patetisk av deg å fake en profil

    SvarSlett
  2. Herregud du er ikke MA! Missunnelig på livet henens elr? Vitsen med å ta bildene fra MA sin blogg ? x)

    SvarSlett
  3. å så pen du er.. skulle ønske jeg var deg

    SvarSlett
  4. Jeg håper du har 100.000 kr i lommen! Det kommer du til å trenge når den EKTE Marie Amanda anmelder deg. Du er serr tragisk!

    SvarSlett
  5. fy faen så tragisk å ta bilder av andre å utgi seg for å väre dem =/ GET A LIFE!!!

    SvarSlett
  6. jeg håper du er klar over at marie amanda er kjent, og at INGEN kommer til å tro at det er deg.

    SvarSlett
  7. Herregud, skjønner ikke folk at dette bare er for kødd da? Haha :D

    SvarSlett
  8. HAHAHAHA, Oh lord!

    SvarSlett
  9. Du virker så kul, skulle ønske jeg var deg. Det virker som du har det kule livet, at du har så mye penger at du kan kjøpe alt du trenger, og litt til. Hvis jeg kunne, skulle jeg ønske jeg var bestevenninna di, så jeg kunne få mange penger av deg og du kunne bli hersker i verden...

    Herregud, hvor langt skal du egentlig synke? Det er bare patetisk at du later som om du er Marie Amanda, alle vet jo at du ikke er det. MA bare ler av deg på bloggen hennes, og det gjør vi også. Bare kos deg med bildene av jenta du skulle ønske du var, så får vi se hvor lenge du gidder det her :)

    SvarSlett
  10. haha! skulle sannelig ikke forundre meg om MA har gjort dette selv, for å lage litt drama og få litt mer oppmerksomhet! geez, skulle jeg etterlignet noens liv hadde MA ikke akkurat vært førstevalget for å si det sånn! hoho.

    SvarSlett
  11. HERREGUD SÅ TRAGISK DU ER.. MA LER AV DEG.. DU ER LATTERLIG.

    SvarSlett
  12. dette er jo bare en kødd da, fatter ikke hvorfor folk klikker pågrunn av dette.. x) jeeezes..

    SvarSlett
  13. jepp, folk er idioter... les litt mer, så skjønner dere at dette er kødd...

    SvarSlett
  14. Håper du fikk penger til jul slik at du kunne kjøpt deg ditt EGET liv, eller i det minste betale en jævlig bot om du blir annmeld av MA for forfalskning av navn og ikke minst at du tar bildene hennes. Regner med at du kjenner til Copyright loven? Eller? Det er både patetisk og teit at du skal late som om at du er Marie Amanda!!!

    SvarSlett
  15. Hahah, tragisk ;P.

    SvarSlett
  16. djiiiiiiz! folk er jo dumme som tror denne personen prøver å late som om dette er MA? Tipper dette bare er en kødd, en slags parodi på Marieamanda.com, som fremhever hvor tragisk selveste Marie Amanda faktisk er.

    SvarSlett
  17. fuck dere a! dette er min blogg og mine bilder. tror kanskje jeg har en tvilling der ute, for vi var veldig like, men jeg er ikke marie amanda.

    SvarSlett
  18. Haha, din jævla retard! Du legger jo ut de SAMME bildene som Marie Amanda da.

    SvarSlett
  19. eeh
    du kan ikke si at dere er tvillinger, hva slags dårlig løgn er ikke det? :P
    haha, tragiske lille unge.
    selvom du hadde hatt en tvilling så hadde dere ikke hatt de samme bildene og kysset de samme guttene. hvor tragisk tror du folk er a?
    dette må seriøst være kødd.
    INGEN kan tro på det her. trist at du har et såpass dritt liv at du må late som du er en annen.. er det mulig

    SvarSlett

Hey søtnoser, legg igjen en koselig melding da vel.