30.12.2008

hund vs kjæresten




åneiånei. Chanell bæsjet på teppet til mormor i dag,
nå er jeg endelig hjemme. senere skal jeg til James og se på film.
Vi har det så bra nå. Han elsker meg jo, og jeg elsker han og,
men jeg tror jeg elsker hundene mine mer, for de er trofaste, alltid.
det er i jaffal bra at han ikke prøver å ta plassen til chanell og tinkerbell da. om han hadde gjort det hadde jeg blitt døds-sliten det er ikke så lett å være meg for tiden for å si det sånn. det ble jo slutt mellom meg og james for noen uker siden, men nå blomster det for oss. hadde det ikke vært for at pappaen hans er så streng som han er, hadde jeg nok fått han til å flytte til meg, deilig å våkne opp med han om morningen da.

har du kjæreste? og har du hund?

1 kommentar:

Hey søtnoser, legg igjen en koselig melding da vel.